Compliment of klacht doorgeven

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of over een bedrijf dat in opdracht van ons werkt. We horen dat graag van u. Dit zien wij als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Zodat we u in de toekomst beter kunnen helpen.

Onze klachtenprocedure

U kunt uw klacht eerst bespreken met de medewerker die uw vraag of melding behandelde. Zo kan hij of zij direct op het probleem reageren en samen met u naar een oplossing zoeken. Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een officiële klacht bij ons in.

Klacht doorgegeven

Bent u tevreden?

Wij zetten ons graag voor u in en zijn pas tevreden als u dat bent. Het is natuurlijk altijd leuk om te horen dat dat zo is.

Compliment geven

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn klacht?

U heeft een klacht ingediend. Hoe gaat het dan verder?
Een klacht ingediend, en dan?

We komen er samen niet uit, wat kan ik doen?

Soms lukt het niet een vergissing recht te zetten of kunt u zich niet vinden in de door ons voorgestelde oplossing. Dan groeit een klacht uit tot een geschil.

Geschillencommissie
Waar meld ik mijn klacht over woningtoewijzing?

Vindt u dat u recht had op een sociale huurwoning, maar heeft u de woning niet gekregen? Dan kunt u een klacht indienen.
Heeft u gereageerd op een woning binnen de regio Haaglanden? Dan dient u een klacht bij Regionale klachtencommissie woonruimteverdeling Haaglanden


Buiten regio Haaglanden
Heeft u gereageerd op een woning buiten de regio Haaglanden? Dient u dan een klacht in bij uw regionale klachtencommissie. Deze vindt u op de website van het woonnet waar u reageerde op de woning.
Hoe maak ik bezwaar tegen de huurverhoging?

Bent u het niet eens met de huurverhoging? Dan kunt u bezwaar maken bij de Huurcommissie. Lees meer hierover op de website van de Rijksoverheid.

Hoe maak ik bezwaar?